FAQ ORDRER OG LEVERING
Hvis du har spørgsmål om din ordre eller levering, er vores FAQ-side et godt sted at starte. Du kan finde oplysninger om emner som f.eks. forsendelsestider og -metoder, sporing af leverancer og meget mere.
Vi ved, at det er vigtigt for dig at få din ordre leveret hurtigt og sikkert, så vi har samlet alle de oplysninger, du har brug for at vide, på ét sted. På vores FAQ-side finder du alt, hvad du har brug for at vide om ordrer og leveringer. Skulle du stadig have spørgsmål, er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig HER
Leveringtider
Hvor hurtigt leveres min ordre?
Vi gør altid vores bedste for, at jeres ordrer kommer afsted samme dag som i bestiller. Herefter er det op til PostNord og GLS - Men de plejer at levere fra dag til dag ;)
Hvor hurtigt sender i min ordre, hvis jeg vælger GLS?
Hvis du vil sende med GLS, skal vi blot have din ordre inden kl. 13, så sender vi samme dag.
Hvor hurtigt sender i min ordre, hvis jeg vælger PostNord?
Alle ordre der modtages inden kl. 15 og som sendes med PostNord, kommer afsted samme dag.
Leveringspriser
Hvad koster fragt hos jer?
Vores billigste fragt starter fra 35 dkk med PostNord
Ordrer
Kan jeg rette i min ordre, hvis i ikke har sendt den endnu?
Hvis du ikke har modtaget en e-mail om at din pakke er afsendt, kan du stadig nå at rette i din ordre. Du skal blot kontakte os på e-mail eller telefon 28518050 med din ændring.
Husk at din ændring først er gyldig, når en medarbejder fra NR Kosmetik har bekræftet din ændring.
Kan jeg annullere min ordre?
Ja, så længe pakken ikke sendt fra vores lager, kan du altid annullere din ordre, ved at kontakte os på e-mail eller telefon 28518050 med din annullering.
Husk at din annullering først er gyldig, når du har modtaget en bekræftelse.
Hvordan tilføjer jeg ekstra varer til min ordre?
Hvis din pakke endnu ikke er sendt afsted, kan du lave en tilføjelsesordre på hjemmesiden - Dette er blot en almindelig ordre, hvor du vælger afhentning i stedet for levering og skriver en kommentar med ordrenummeret på den ordre, tilføjelsesordren skal tilføjes.
Afhentning
Hvor kan jeg afhente min ordre?
Ønsker du selv at afhente din ordre, kan den afhentes i vores butik i Kolding - Husk at vælge afhentning, når du bestiller.
Adressen er: Sydbanegade 4, 6000 Kolding
Hvor hurtigt kan min ordre gøres klar?
På hverdage i tidsrummet i mellem 10-17, vil din ordre normalt være klar til afhentning indenfor 2 timer.
Vi kan dog ikke garantere, at din ordre bliver klar til afhentning samme dag, ved ordrer der modtages efter kl. 15:00
Hvornår kan jeg hente min ordre?
Vi sender dig en SMS eller e-mail, så snart din ordre er klar til afhentning.
Alle ordre skal dog afhentes indenfor vores almindelige åbningstider, som er alle hverdage fra 10 til 17
Rabatter
Hvordan tilføjer jeg min rabatkode?
Jeg har en erhvervskonto, hvordan bruger jeg kampagne rabatterne?
Hvis du ønsker at gøre brug af rabatter, der ligger udenfor dine normale rabatordning, bruger du blot kampagnerabatten i stedet for din egen rabatkode.